piątek, 10 października 2014

Króliczek Pablo / Pablo the Bunny


Witam w ten jakże uroczy jesienny dzień :)

Dawno nie było króliczków w portkach, prawda...? Ale nadal je kochacie, a na dodatek dołączył do tej szydełkowej zgrai kolejny brat - Pablo - we wrzosowych spodenkach :)

Oto on:

Zapewne niektórzy z Was pamiętają, ale przypomnę, że każdy z nich wykonany jest z bawełniano-akrylowej włóczki i są one całkiem sporych rozmiarów, gdyż mierzą jakieś 39-40cm :)
Ciałko  (nóżki i brzuszek) wykonane "jednym ciągiem", osobno dołączona głowa, uszy oraz rączki i ogonek. Do tego oczywiście zaciskowe oczka, wyszyta buźka oraz złota kokarda dookoła szyi.


A tutaj w towarzystwie swojego króliczego brata Melvina :) Jak widać, Pablo ma też inne guziczki - w kształcie kokardek.


Ja wybywam na weekend z moją Rodzinką w góry :) Trzeba korzystać z pięknej pogody, póki trwa :)

Miłego weekendu Kochani!!!

7 komentarze:

szyleczko pisze...

Słodziak niesamowity! Pozdrów ode mnie góry ;)

Aguska31 pisze...

Przesliczny :))) Piekne sa wszystkie jakie tworzysz :) Pozdrawiam i Zycze Udanego weekendu :)

szydełkowa mama pisze...

Cudny. Życzę udanego wypoczynku :)

aniutka_85 pisze...

Kolejny słodziak :) ja niestety w weekend wybieram się do pracy :( życzę udanego wypoczynku :)

Moja Fantazja pisze...

Jak zwykle u Ciebie pięknie, przystojniaki jak się patrzy, mordki mają urocze:)) Życzę udanego wypoczynku i pozdrawiam cieplutko Kasia:)

ashki pisze...

Pablo jest taki rozkoszny:)

Anonimowy pisze...

one są tak urocze że aż powalające :-)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)